خرید دستگاه صحافی
خرید دستگاه صحافی مناسب

چه دستگاه صحافی بخرم

انتخاب و خرید دستگاه صحافی مناسب هم چنان از دغدغه افراد در زمینه و مشاغل مختلف می باشد و افراد در زمان خرید این محصول کاربردی با محدودیت های زیادی رو به رو خواهند شد ما در این مطب سعی داریم شما را با انواع دستگاه صحافی و ویژگی های آن ها آشنا کنیم تا بتوانید مناسب ترین دستگاه صحافی را با توجه به نوع کسب و کار و نیاز خود انتخاب و خریداری کنید .

دستگاه صحافی

دستگاه صحافی چسب گرم :

این نوع دستگاه صحافی از جدید ترین و با کیفیت ترین دستگاه های صحافی موجود در بازار است دقت داشته باشید که فقط نمونه برقی این دستگاه در بازار موجود است چسب گرم از مواد مصرفی در این دستگاه می باشد آثار صحافی ایجاد شده توسط این دستگاه بسیار تمیز و مرتب است دستگاه صحافی چسب گرم دارای قیمت گران تری نسبت به سایر دستگاه های صحافی می باشد و هزینه صحافی در آن نیز گران تر است در این روش نیازی به پانچ ورقه ها نیست .

دستگاه صحافی چسب گرم

دستگاه صحافی فنر زن :

این دستگاه صحافی یکی از پر فروش ترین و پر طرف دار ترین دستگاه های صحافی موجود در بازار است که دارای انواع مختلفی می باشد که شامل برقی و دستی و نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشد در صجافی کردن به روش فنر زن به پانچ ورقه ها نیاز داریم انواع فنر های پلاستیکی و فلزی از لوازم مصرفی در این دستگاعه می باشند تنوع در این نوع دستگاه صحافی بسیار زیاد است و افراد در زمینه های مختلفی می توانند از این محصول کاربردی استفاده کنند .

دقت داشته باشید که با توجه به انواع مختلف این دستگاه ما شاهد قیمت های مختلفی از ان می باشیم به طوری که از قیمت ارزان تا قیمت گران در بازار موجود است و افراد با توجه به بودجه خود به راحتی می توانند این دستگاه را خریداری کنند .

دستگاه صحافی فنر زن

دستگاه صحافی سیمی کن :

یکی دیگر از انواع دستگاه صحافی که نسبت به سایر دستگاه ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد و همچنین هزینه صحافی نیز در آن ارزان تر است دستگاه صحافی سیمی کن است در این دستگاه نیز برای انجام فرایند صحافی به پانچ ورقه های نیاز خواهیم داشت و مواد مصرفی در این دستگاه سیم های مفتولی می باشند این محصول دارای انواع برقی و دستی است و لازم به ذکر است که کیفیت صحافی در این دستگاه نسبت به نمونه های دیگر کمی کم تر است .

دستگاه صحافی سیمی کن

دستگاه صحافی چه مدلی خوبه ؟

دقت داشته باشید که تمامی دستگاه های صحافی موجود در بازار دارای ویژگی و قابلیت های منحصر به فردی هستند که افراد باید با توجه به نیاز و کسب و کار خود به انتخاب و خرید دستگاه صحافی مناسب خود اقدام کنند ، دستگاه های چسب گرم دارای کیفیت فوق العاده ای هستند به طوری که هیچ محدودیتی در آثار صحافی ایجاد شده با استفاده از این دستگاه وجود ندارد و آثاری مناسب و با کیفیت ایجاد می شود و می توان گفت این محصول از نظر کیفیت در رده بالایی قرار گرفته است اما این دستگاه دارای قیمت گرانی می باشد .

دستگاه صحافی

دستگاه صحافی مناسب لوازم تحریری

لوازم تحریری ها از جمله مشاغلی هستند که از انواع دستگاه صحافی استفاده می کنند و بیش ترین فعالیت این کسب و کار ها در صحافی جروه و کتاب دانش آموزان و دانشجویان می باشد از این رو این مشاغل باید از دستگاهی استفاده کنند تا ضمن کیفیت و کاربرد مناسب دارای قیمت ارزانی بوده و هزینه صحافی در آن ها نیز ارزلان باشد .

با توجه به ویژگی هایی گفته شده دستگاه صحافی چسب گرم هرگز نمی تواند انتخاب مناسبی برای این کسب و کار ها باشد که دلیل اصلی آن قیمت گران این دستگاه بوده که هزینه زیادی به خود کاربر و همچنین افراد دانش آموز و دانشجو می شود از این رو بهتر است در این کسب و کار ها از انواع دستگاه فنر زن و دستگاه سیمی کن استفاده کنید .

دقت داشته باشید که ما دارای انواع دستگاه صحافی برقی و دستی هستیم چنان چه اگر میزان فعالیت شما زیاد است و لازم است در طول روز حجم زیادی از ورقه ها را صحافی کنید بهتر است از نمونه های برقی و اتوماتیک دستگاه صحافی استفاده کنید اما اگر میزان فعالیت شما کم می باشد دستگاه های صحافی دستی می تواند به راحتی پاسخگوی نیاز شما باشد .

 

دستگاه صحافی سیمی کن

دستگاه صحافی مناسب دانشگاه

دانشگاه ها از جمله مراکزی هستند که استفاده زادی از انواع دستگاه صحافی دارند به طوری که این مراکز در فعالیت های مختلفی به اسن دستگاه نیاز خواهند داشت با توجه به قیمت گران دستگاه صحافی چسب گرم دستگاه های صحافی سیمی کن  دستگاه صحافی فنر زن می توانند انتخاب مناسبی برای این مراکز باشند .البته با توجه به میزان فعالیت می توانید از انواع دستی و برقی دستگاه صحافی در دانشگاه ها استفاده کنید .

دستگاه صحافی مارپیچ دستی مدل S470 کیوپا

 

نکات مهم برای خرید دستگاه صحافی

نکات مهمی وجود دارد که افراد در خرید دستگاه صحافی باید به آن توجه داشته باشند در ادامه شما را با مهم ترین نکاتی که افراد باید در زمان خرید انواع دستگاه صحافی به آن توجه داشته باشند آشنا می کنیم تا با تعیین این نکات افراد به راحتی بتوانند به خرید محصول مورد نیاز خود و مناسب شغل خود اقدام کنند .

بودجه :

اولین نکته ای که کاربر باید در زمان خرید دستگاه صحافی به آن توجه داشته باشید بودجه شما می باشد به طوری که با تعیین بودجه محدده انتخاب شما محدود تر شده و راحت تر می توانید دستگاه صحافی مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید .

میزان فعالیت :

دومین نکته ای که در انتخاب و خرید دستگاه صحافی باید به آن توجه داشته باشید میزان فعالیت شما می باشد به طوری که اگر میزان فعالیت شما زیاد است بهتر است از دستگاه های صحافی اتوماتیک استفاده کنید تا به راحتی بتوانید به امورات خود رسیدگی کنید و اگر میزان فعالیت شما متوسط است بهتر است از دستگاه های صحاافی نیمه اتوماتیک استفاده کنید و در استفاده های کم نیز دستگاه های صحافی دستی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشند .