کارتریج اصل
راه های تشخیص کارتریج اورجینال چیست ؟

ویژگی های کارتریج اورجینال 

کارتریج های از جمله لوازم پر کاربردی در زندگی ما می باشند به طوری که این محصول از لوازم مصرفی در پینترها بوده و کارتریج لیزری برای پرینتر لیزری و کارتریج جوهر افشان برای پرینتر جوهر افشان مورد استفاده قرار می گیرد ، تعداد کارتریج های فیک و تفلبی در بازار رو به روز به رو به افزایش است از این رو در ادامه ما شما را با ویژگی های کارتریج اصل و اورجینال آشنا خواهیم کرد تا از استفاده کارتریج های تقلبی در امان بمانید .

کارتریج های اورجینال دارای خصوصیات هایی می باشد که می توان آن را از نمونه فیک و تقلبی تشخیص داد برخی از این ویژگی ها را قبل از استفاده از محصول می توان مورد بررسی قرار داد و فیک و تقلبی بودن محصول را تشخیص داد و برخی ویژگی پس از استفاده از محصول نمایان می شود .

کارتریج

 

ویژگی های بسته بندی کارتریج اصل :

دقت داشته باشید که شرکت اصلی همواه از بسته بندی شیک و با کیفیت برای محصولات خود استفاده می کند از این رو در صورت مشاهده بسته بندی های بی کیفیت و همچنین عدم وجود بسته بندی به اصل بودن محصول خود شک کنید و به احتمال زیاد محصول مورد نظر فیک و تقلبی است .

کارکرد کارتریج اصل :

چنان که اگر تونر کارتریج شما زود تمام شد و همچنین شاهد کیفیت چاپ نا مناسب بودید و همچنین کارتریج به خوبی در پرینتر جای نگرفت کارتریج شما فیک بوده و بهتر است از این محصول استفاده نکنید زیرا کارتریج های فیک و تقلب به شدت به پرینتر شما آسیب می زنند .

برخی شرکت ها و برند ها دارای ویژگی هایی می باشند که با استفاده از آن این ویژگی ها و بررسی آن ها می توان کارتریج اصل را از تقلب تشخیص داد .

 

تشخیص کارتریج اورجینال اچ پی ( HP ) :

شرکت اچ پی از جمله برندهایی می باشد که نمونه تقلبی زیادی از روی آن ساخته می شود ، از این رو شرکت پر آوازه اچ پی روش های مختلفی را ارئه داده تا کاربر قبل از استفاده از محصول بتواند متوجه فیک و یا اصل بودن محصول پی ببرد .

1- روی بسته بندی کارتریج اچ پی کد امنیتی QR وجود دارد که این کد را با اپ مخصوص SURE SUPPLY و یا تلفن های همراه اسکن می شود در صورت اصل بودن محصول صفحه ای باز می شود که این صفحه اصل بودن کارتریج شما را تایید می کند و از این رو با خیال راحت می توانید از محصول مورد نظر استفاده کنید .

2- لیبل کارتریج گزینه ای دیگر برای شناسایی اصل یا فیک بودن محصول است به لیبل توجه داشته باشید ، خط های لیبل در کارتریج اچ پی با هم سازگارند ، لیب اصلی کمی شفتفیت دارد و پشت نما است کارتریج های فیک دارای لیبل رنگی هستند .

3- اگر بسته کارتریج خود را تکان دهید و به سمت های مختلف کج کنید در برچسب کارتریج تیک و hp مشاهده می شود به طوری که اگر بسته بندی را به طور عمودی تمان دهید تیک و hp  در خلاف جهت یک دیگر حر کت می کنند و اگر بسته را به سمت چپ و راست تکان دهید هم تیک و هم hp  به یک سمت حر کت می کنند .

4- آخرین روش و ساده ترین روش در تشخیص اصالت کارتریج وارد کد شمار سریال درج شده رو ی بسته بندی محصول در سایت اچ پی می باشد تا از اورجینال بودن کارتریج مورد نظر اطمینان حاص کنید .

 

کارتریج اچ پی

 

 

تشخیص کارتریج اصل ( اورجینال ) کانن :

روی تمامی محصولات شرکت کانن که شامل انواع کارتریج های نیز می شود هولوگرامی وجود دارد که این هولوگرام دارای ویژگی های خاصی بوده که با بررسی آن می توان به اصل بودن محصول پی برد ، اگر در سمت رو به رو به این هولو گرام توجه کنید این هولوگرام به رنگ طلایی متمایل به سفید رنگ دیده می شود و اگر هم بسته را به سمت افقی کج کنید هولوگرام به رنگ سبز تغییر رنگ می دهد اگر کارتریج کانن شما تقلبی باشد هرگز این تغییر رنگ مشاهده نخواهید کرد .

 

کارتریج کانن

 

 

 

مزایای کارتریج اصل 

کارتریج اصل یکی ز مناسب ترین ارتریج ها به عنوان لوازم مورد استفاده برای پرینترها می باشد اگر کارتریج شما اصل باشد به راحتی می توانید با استفاده از آن آثار چاپی با کیفیت و مناسبی ایجاد کنید و همچنین ظرفیت تونر کارتریج های اصل زیاد بوده و با استفاده از آن حجم زیادی از اطلاعات را چاپ کنید و یا پرینت بگیرید ، مواد و قطعات به کار برده شده در طراحی و ساخت کارتریج های اورجینال با کیفیت و با دوام هستند از این رو شاهد محصولی با دوام خواهیم بود .

نمونه اصل کارتریج ها از طول عمر بیش تری برخوردار بوده و آسیب پذیری آن کم تر است ، از این رو قطعات آن به ندرت آسیب می بینند ، کارتریج های اصلی متناسب با خود پرینتر سازگار طراجی شده اند از این و یکی ازمناسب ترین انتخاب ها به عنوان کارتریج سازگار یا مصرفی پرینتر می باشند زیرا هیچ آسیبی به پرینتر وارد نمی کنند و تمامی استاندارد ها و اصول در طراحی آن ها رعایت شده است .