کاتر کاغذ 868 AX
کاتر کاغذ 868 AX

کاغذ از جمله لوازم کاربردی و پر مصرف در انواع اداره جات و مشاغل مختلف می باشد به طوری که استفاده از آن روز به روز رو به افزایش است به طوری که با پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین اختراع نرم افزار ها کاغذ هم چنان جایگاه خود را به عنوان یکی از پر مصرف ترین لوازم اداری حفظ کرده است و انواع ابزار و لوازم برای استفاده درست از این کاغذها طراحی و در اختیار افراد قرار گرفته است .

کاتر کاغذ یکی از پر مصرف ترین محصولات در استفاده از کاغذ ها در مشاغل می باشد به طوری که همه ما تجربه استفاده از کاغذ و خرد کردن کاغذ را در زندگی خود داشته ایم که در گذشته  به طور ساده تر توسط انواع قیچی انجام می شود اما برش کاغذ در تعداد بالا و به طور دقیق منظم ما به دستگاه برش کاغذ نیاز خواهیم داشت .



معرفی کاتر کاغذ 868 AX

لازم به ذکر است که ما دارای انواع مختلفی از دستگاه های برش کاغذ هستیم که میان آن ها تفاوت هایی وجود دارد که این تفاوت و تمایز باعث شده است تا کاربران با توجه به نوع و میزان فعالیت خود به خرید و تهیه محصول مورد نیاز خود اقدام کنند و از این رو بتوانند بهینه ترین استفاده را از محصول خریداری شده خود به عمل آوردند .

دقت داشته باشید که کاتر های کاغذ دارای انواع دستی ، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند که مادر این مطلب از رویزکالا سعی داریم شما را با یکی از پر فروش ترین و پر طرف دار ترین کاتر های کاغذ دستی یعنی کاتر کاغذ 868 AX آشنا کنیم .

بررسی دستگاه برش کاغذ 868 AX

کاتر کاغذ 868 AX یکی از قدرتمند ترین و با کیفیت ترین دستگاه های برش دهنده کاغذ یا کاتر کاغذ موجود در بازار می باشد که این محصول کاربردی و قدرتمند توسط یکی از بزرگ ترین و پر آوازه ترین شرکت ها در طراحی و ساخت انواع دستگاه های برش دهنده کاغذ قدرتمند و پیشرفته طراحی و تولید شده است .

به طوری که طراحان ماهر و متخصص این شرکت پر آوازه از مناسب ترین و درجه یک ترین مواد در طراحی و ساخت این محصول استفاده کرده اند و همچنین تمامی استاندارد ها نیز در طراحی و ساخت این دستگاه برش کاغذ رعایت شده است به طوری که ما شاهد یک دستگاه برش کاغذ با کیفیت و استانداد هستیم .

 

مشخصات ظاهری کاتر کاغذ دستی 868 AX

لازم به ذکر است که کاتر کاغذ 868 AX با ظاهری فوق العاده شیک و زیبا تولید و روانه بازار شده است به طوری که نظر و رضایت کاربران را به خود جلب می کند و حس خوبی به کاربر در زمان استفاده از این محصول وارد می شود همجنین دقت داشته باشید که افراد در زمان استفاده از این محصول کاربردی متوجه کیفیت بالای بدنه آن خواهند شد .

 

سایز و وزن کاتر کاغذ 868 آ ایکس :

سایز و وزن دستگاه های برش دهنده کاغذ یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که در زمان خرید کاتر های کاغ باید نسبت به ان دقت و توجه لازم را داشته باشید زیرا معمولا این محصول در داخل کشوی میز یا روی میز نگهداری می کنند تا دسترسی افراد به این دستگاه آسان تر باشد از این رو دستگاه کاتر کاغذ باید دارای ابعاد مناسب و استانداردی باشد که به راحتی روی میز یا داخل کشو جای بگیرد که کاتر کاغذ 868 AX در ابعاد مناسب و اساتانداردی در بازار عرضه شده است که اصلا جا گیر نیست و با ابعاد مناسب و استاندارد خود نظر و رضایت کاربران را در مشاغل مختلف به خود جلب کرده است .

دقت داشته باشید که وزن کاتر کاغذ 868 AX نیز بسیار مناسب و استاندارد است به طوری که کاربر به راحتی می تواند آن را حمل و جا به کند و هیچ آسیبی کاربر را در زمان استفاده و جا به کردن این دستگاه تهدید نمی کند .

وزن کاتر کاغذ 868 AX حدود 40000 گرم می باشد که با توجه به بدنه فولادی و مقاوم این محصول این وزن معقول می باشد ، طراحان دستگاه برش 868 سایز A3 را در ابعاد 24 در 72 در 59 طراحی و تولید کرده اند .

 

تیغه کاتر و برش کاتر کاغذ مدل 868 AX :

تیغه از جمله مهم ترین مواردی است که در زمان خرید و تهیه کاتر کاغذ باید نسبت به آن دقت و توجه لازم را داشته باشید زیرا تیغه نقش مهمی در انجام صحیح برش دارد زیرا چنان چه اگر تیغه دستگاه شما دارای کیفیت مناسبی نمی باشد هرگز نمی توانید کاغذ های خود را با کیفیت مناسب و در زمان مناسب رش دهید .

دقت داشته باشید که تیغه تعبیه شده در کاتر 868 سایز A3 از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است به طوری که این تیغه ضد زنگ بوده و دارای برندگی بالا است به طوری که پس از گذر زمان و استفاده های مدوام نیز هم چنان کیفیت و برندگی خود را حفظ می کند ، از تیغه آلمانی به عنوان تیغه کاتر کاغذ 868 AX استفاده کرده اند که این تیغه ای از جنس فولاد با کیفیت است .

 محصول مورد نظر در برش انواع کاغذ ، مقوا ها هیچ محدودیتی ندارد و با استفاده از آن می توانید کاغذ ها را تمیز و مناسب برش دهید ، توجه داشته باشید که این محصول کاربردی برای برش کاغذ های سایز بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از آن به راحتی حداکثر تا سایز A3 ورقه ها را می توانید برش بزنید .

 

خط کش متحرک  کاتر کاغذ 868 AX :

لازم به ذکر است که طراحان ماهر و قدرتمند شرکت بزرگ آ ایکس این دستگاه برش کاغذ پیشرفته و قدرتمند را به یک خط کش متحرک مجهز کرده اند که وجود این خط کش ارزش و کارایی این دستگاه را افزایش می دهد زیرا افزایش سرعت و کیفیت فعالیت در افرا را به دنبال دارد و افراد با توجه به این ویژگی و آپشن و با استفاده از آن می توانند برش های خود را به طور دقیق و با کیفیت بسیار بالا انجام داده و محل دقیق برش را روی انواع کاغذ مشخص کنند .

 

رنگ و جنس  کاتر کاغذ 868 AX :

دقت داشته باشید که رنگ به کار برده شده در طراحی و ساخت بدنه  کاتر کاغذ 868 AX نیز بسیار با کیفی است به طوری که این رنگ با گذر سال ها جلا و زیبایی خود را حفظ می کند و به راحتی دچار رنگ پریدگی نمی شود این محصول در رنگ سفید در بازار عرضه شده است .

همچنین لازم به ذکر است که بدنئه  کاتر کاغذ 868 AX نیز محکم و با دوان طراحی شده است به طوری که در برابر عوامل خارجی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و به راحتی دچار آسیب نمی شود .

 

ظرفیت برش کاتر کاغذ 868 AX :

لازم به ذکر است که دستگاه های کاتر از نظر میزان ظرفیت برش نیز با یک دیگ متفاوت هستند که کاربران باد در زمان خرید و تهیه کاتر های کاغذ دستی نسبت به آن دقت و توجه لازم را داشته باشند که ظرفیت برش کاتر کاغذ 868 AX  تا ضخامت 40 میلی متر به طور هم زمان می باشد .

 

آیا کاتر کاغذ 868 AX سایز A3 بخریم ؟

دقت داشته باشید که کاتر کاغذ 868 AX  می تواند یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین دستگاه های کاتر کاغذ موجود در بازار باشد در صورتی که این دستگاه کابردی را با توجه به نوع و میزان فعالیت خود در مشاغل مختلف خریداری کنید از این رو در زمان خرید کاتر ها حتما به نیاز خود دقت و توجه لازم را داشته باشید .

این محصول کاربردی دارای عملکرد دستی است از این رو نمی توان در فعالیت های زیاد استفاده بهینه را از این محصول به عمل آورد اما برای استفاده کم تا متوسط می تواند انتخاب مناسبی برای عزیزان برخوردار باشد به طوری که با استفاده از این دستگاه به راحتی تا سایز a3 ورقه ها را می توانید خرد کنید .

همچنین لازم به ذکر است که با توجه به دوام بالای کاتر کاغذ 868 AX  با خیال راحت می توانید تا سال ها بدون هیچ گونه محدودیتی از این محصول استفاده کنید و از صرف هزینه و زمان اضافه برای تهیه مجدد دستگاه برش کاغذ بی نیاز خواهید بود .

خرید کاتر کاغذ 868 AX 

لازم به ذکر است که کاتر کاغذ 868 AX  یکی از با دوام ترین دستگاه های کاتر کاغذ موجود در بازار می باشد که از ارزش خرید بالایی برخوردار است به طوری که این محصول کاربردی از قیمت ارزان و مقرون به صرفه نسبت به قدرت و قابلیت های خود برخوردار است و از جمله اقتصادی ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه های برش دهنده کاغذ دستی محسوب می شود .

لازم به ذکر است که این دستگاه کاربرد دارای ویژگی ها و قابلیت هایی می باشد که این محصول را نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار متمایز می کند، قطعات با کیفیت این محصول برای مدت طولانی کیفیت خود را حفظ می کنند و به ندرت دچار آسیب می شوند از این رو این محصول به ندرت دچار آسیب و خرابی می شود .

همچنین در زمان بروز آسیب به قطعات کاتر کاغذ 868 AX  ، این محصول با ارزان ترین قیمت تعمیر می شود ، همچنین این محصول کاربردی برند آ ایکس دارای طول عمر طولانی می باشد به طوری که برای مدت های طولانی می توانید از آن استفاده کنید .

رویزکالا یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در فروش انواع کاتر های دستی با کیفیت در تهران است که کاتر کاغذ 868 AX را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مقرون به صرفه به فروش می رساند در صورت تمایل می توانید این دستگاه کاتر را با ارزان ترین قیمت از رویزکالا خریداری کنید و از کیفیت خارق العاده آن بهره مند شوید .

لازم به ذکر است که رویزکالا به سراسر کشور ارسال دارد و با خرید آنلاین کاتر کاغذ 868 AX  هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی خواهید کرد .

نحوه کار کاتر کاغذ 868 AX 

همان طور که ذکر است که نوع کارکرد کاتر کاغذ 868 AX  به صورت دستی به طوری که شما ابتدا ورقه های کاغذ خود را مرتب . دسته بندی می کنید سپس روی صفحه کاتر مورد نظر قرار می دهید سپس با استفاده از خط کش متحرک محل دقیق برش را علامت گذاری می کند و پس از آن با فشرده اهرم کاتر برش شما به طور دقیق و کیفیت بالا انجام می شود .