مقایسه دستگاه صحافی
بهترین دستگاه صحافی مارپیچ

بهترین دستگاه صحافی

دستگاه صحافی از جمله لوازمی می باشد که در مشاغل مختلف از این محصول به طور گسترده استفاده می شود انتخاب بهترین دستگاه صحافی از جمله دغدغه افراد در مشاغل و زمینه های مختلف می باشد و افراد در انتخاب و خریداری دستگاه های صحافی با محدودیت ها و مشکلات زیادی رو به رو می شوند در این مطلب از رویزکالا ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین دستگاه صحافی را متناسب با نیاز و نوع کسب و کار خود انتخاب و خریداری کنید برای انتخاب دستگاه صحافی مناسب بهتر است ابتدا با انواع دستگاه صحافی آشنا شویم .

بهترین دستگاه فنر زن مارپیچ دستی 

برای مقایسه بین دستگاه صحافی های مارپیچ باید دو دسته را از هم جدا کنیم که دسته اول دستی ، دسته دوم برقی و اتوماتیک است ، برای مقایسه درست و اصولی محصولات اول بهترین دستگاه های صحافی دستی و سپس برقی را معرفی می کنیم.

دستگاه صحافی مارپیچ coilmac-m سوپربانید 

دستگاه صحافی سوپر بایند

یکی از بهترین و پر دوام ترین مدل های دستگاه صحافی دستی دستگاه فنر زن مارپیچ مدل coilmac-m از برند سوپربایند می باشد ، این دستگاه سیمی کن دارای بدنه فلزی بسیار با دوامی است.

نقات قوت 

  • کیفیت عالی بدنه 
  • کیفیت بسیار بالا قطعات 
  • دارای خلاص کن 
  • دارای میز مخصوص صحافی 
  • ظرفیت پانچ همزمان 35 برگ
  • دارای سمبه های فولادی 
  • دارای 46 عدد سمبه جهت پانچ 

این دستگاه جز دستگاه های بسیار پر دوام سوپربایند می باشد که قابلیت صحافی با حجم کار بالا را دارد و با حجم صحافی زیاد دچار هیچ مشکلی نمی شود ، بیشتر دستگاه های صحافی مشکل حجم کار بالا دارند، می توان گفت تنها دستگاهی است که می توان از ان برای کار صحافی با حجم بالا استفاده کرد.

 

ویژگی های یک دستگاه صحافی خوب

دستگاه صحافی که برای کسب و کار های خود استفاده می کنید دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند به طوری که می توان گفت بیش تر دستگاه های صحافی که در بازار موجود هستند دارای عملکرد مناسبی بوده و می توانند رضایت کاربران را به خود جلب کنند .

اولین نکته ای که باید در دستگاه صحافی خوب به ان توجه داشته باشید قیمت دستگاه صحافی می باشد دستگاه صحافی مناسب است که دارای فیمت معقول و مقرون به صرفه ای باشد .

دومین نکته دوام دستگاه صحافی می باشد از این رو دستگاه های صحافی با بدنه فلزی به خصوص فلز های ضد زنگ انتخاب مناسبی برای عزیزان در تمامی زمینه ها و مشاغل هستند .

دستگاه صحافی مناسب است که زیاد بزرگ نباشد به طوری که فضای کمی را از محل کار شما اشغال کرده و دست و پا گیر نیست و به راحتی در انواع مکان ها می توانید از آن ها استفاده کنید .

دستگاه صحافی مناسب است که کم ترین میزان مصرف انرژی را دارد و این ویژگی بیش تر در دستگاه های صحافی برقی به کار برده می شود .

در انتخاب دستگاه صحافی دقت داشته باشید که این محصول از لوازم مصرفی ارزان قیمتی برای صحافی کردن استفاده می کند تا این دستگاه برای شما به صرفه تر باشد .

برای افزایش سرعت و کیفیت عملکرد بهتر است از دستگاه های صحافی با پانچ برقی استفاده کنید .

دستگاه ها صحافی خوب از قابلیت تعمیر برخوردار بوده و هزینه تعمیرات در آن ارزان بوده و قطعات آن به راحتی در دسترس خواهد بود .