تعمیرات خصصی دستگاه های صحافی مارپیچ سوپربانید
تعمیرات دستگاه صحافی

تعمیرات دستگاه صحافی سوپربایند یکی از دیگر خدمات ما به تمامی مشتریان عزیزی که به ما اعتماد کرده و برند سوپربایند رو انتخاب کردند است ، رویزکالا به عنوان اولین و تنها نمایندگی رسمی برند سوپربانید در سراسر کشور تمامی خدمات از جمله تعمیرات و تامین قطعات دستگاه ها صحافی را انجام می دهد ، تعمیرات و خدمات پس از فروش دستگاه های صحافی معمولا از سوی هیچ کدام از برند های چینی انجام نمی شود که این مورد باعث متضرر شدن مصرف کننده میشود.

قطعات دستگاه صحافی فنر زن

دستگاه های صحافی فنر زنی از قطعات زیادی طراحی و تولید شده اند ، این دستگاه ها با توجه به مدل و نوع دستگاه دارای قطعات مختلفی هستند ، قطعات دستگاه بستگی به مدل دستگاه و نوع دستگاه متفاوت هستند ، قطعات دستگاه های سیمی کن مارپیچ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، دلیل این امر میزان استفاده از دستگاه های مارپیچ بسیار بیشتر از دستگاه های صحافی پلاستیکی و دوبل است.

هر دستگاه صحافی معمولا از حداقل 70 تا حداکثر 300 قطعه مجزا که در کنار هم قرار گرفته اند تولید می شوند ، خرابی و شکستگی در دستگاه های صحافی به ندرت اتفاق می افتد به خصوص در برند سوپربایند ، اما اگر از دستگاه به طور نادرست استفاده شود صدرصد دچار مشکل می شود.

 

جهت خرید قطعات و تعمیر دستگاه صحافی با کارشناسان ما تماس بگیرید!

قطعات و تعمیرات دستگاه صحافی مارپیچ 

یکی از دستگاه های صحافی معروف نوع دستی مدل coilmac-m است ، این دستگاه یکی از بهترین و مقام ترین دستگاه های مارپیچ دستی است که از هر 10000 دستگاه شاید یک دستگاه بعد از گذشت سال ها دچار مشکل شود ، با این حال تمامی قطعات این دستگاه در خدمات پس از فروش رویزکالا موجود می باشد، جهت تعمیرات و سرویس دستگاه خود با شماره های ذکر شده تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان دستگاه شما تعمیر و به حالت اولیه خود باز گردد.

نمایندگی تعمیرات دستگاه صحافی سوپربایند برقی 

علاوه بر مدل های دستی قطعات دستگاه های صحافی نیمه برقی و تمام برقی نیز در رویزکالا موجود می باشد ، دستگاه های صحافی برقی سوپربایند دارای قطعات خاصی هستند که در بازار یافت نمی شود و حتما باید ازقطعات اصلی استفاده شود ، همچنین در نظر داشته باشید کار تعمیرات این دستگاه ها و سرویس آن ها نیز در رویزکالا انجام می شود.

دستگاه های صحافی تمام برقی به دو موتور مجهز هستند که یکی از آنها یک موتور معمولی برای فنر انداز و دیگری یک الکتروموتور مکانیکی برای پانچ برقی کاغذ است ، خود الکترو موتور ها و قطعات آن ها هم موجود و قابل تعویض است.

تعمیرات دستگاه صحافی در تهران 02186036938

تعمیر دستگاه فنر زنی کتاب

تعمیرات دستگاه های صحافی بدون وابستگی به مدل و نوع دستگاه در مجموعه رویزکالا انجام می شود ، در  صورتی که شما هم دارای دستگاه معیوب هستید هر چه سریع تر جهت تعمیر و رفع ایراد آن را به مجموعه رویزکالا بسپارید ، علاوه بر تعمیرات انجام سرویس های فصلی برای دستگاه ها در مجموعه رویزکالا انجام می پذیرد و بهتر است قبل از شروع فصل نسبت به سرویس اولیه دستگاه های خود بپردازید.

فروش قطعات دستگاه سیمی کن

خرید قطعات و لوازم جانبی مانند 

  • چرخ دنده دستگاه صحافی 
  • اهرم پانچ دستگاه صحافی 
  • سمبه دستگاه صحافی 
  • خط کش متحرک دستگاه صحافی 
  • میله دستگاه صحافی 
  • قاب دستگاه صحافی 
  • فنر برگشت دستگاه صحافی 

و سایر قطعات که در ساختار این دستگاه ها قرار دارند ، به دلیل عدم تامین فروشگاه ها برای مشتری کمی دشوار است ، قبل از خریداری یک دستگاه باید به فکر قطعات و تعمیرات آن باشید تا از ارائه خدمات پس از فروش آن اطمینان داشته باشید.

خدمات ارائه شده

0
دستگاه های تعمیر شده
1
قطعات تعویض شده
1
قطعات تعمیر شده
% 0
رضایت مشتریان

تعمیر دستگاه صحافی 

تعمیر دستگاه صحافی در رویزکالا توسط کارشناسان متخصص انجام خواهد شد ، برای تعمیر این دستگاه ها نیاز به ابزار مخصوص همان دستگاه و یا برند است که تمامی این ابزار ها در مجموعه خدماتی رویزکالا فراهم شده است ، معمولا تعمیر دستگاه های صحافی یا از نظر مکانیکی است یا برقی که هر دو مورد به صورت تخصصی توسط تیم ما انجام می شود ، دستگاه های صحافی اغلب در قطعات مکانیکی بر اثر فشار بیش از حد توان دستگاه دچار نقص می شوند. برای جلوگیری از خرابی دستگاه لطفا تا حد توان از قرار دادن تعداد زیاد برگه برای پانچ خودداری کنید.

تعمیر دستگاه سیمی کن

تعمیر دستگاه سیمی کن کتاب نیاز به تخصص و ابزار مخصوص دارد ، اگر شما دارای دستگاه صحافی سیمی کن هستید و دستگاه شمکا دچار خرابی شده ، لطفا از سپردن دستگاه به دست افراد متفرقه خودداری نمایید ، دستگاه های سیمی کن در صورتی که بیشتر از ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد دچار مشکل می شود ، یکی از بارز ترین علت های خرابی دستگاه های سیمی کن عدم سرویس به موقع دستگاه می باشد ، متاسفانه بیشتر مشتریان در هنگام شروع یا پایان فصل  دستگاه را سرویس و روغن کاری نمی کنند ، انجام سرویس دوره ای برای تمامی دستگاه ها الزامی و ضروری است.